lördag 26 juni 2010

Sommar i P1 2010, givetvis kommer det recensioner

Tjoho, så var vi igång igen. Det har varit tyst här inför säsongsstarten, men givetvis ska vi försöka recensera även i år.

Dock är det mycket annat som händer i sommar i form av resor, bröllop och annat skoj som hör sommaren till. Så vi kommer kanske inte skriva om varenda sommarpratare i år, men vi kommer givetvis att lyssna till dem alla.

Höjdpunkter såhär på förhand i årets lista är för mig:

3/7 Eva Gabrielsson
12/7 Jill Johnsson
20/7 Andres Lokko
23/7 Anette Norberg
25/7 Johan Rabaeus
29/7 Pija Lindenbaum
8/8 Annika Östberg
17/8 Henrik Hjelt
20/8 Tommy Körberg

Undrar vem som blir årets överraskning. Förra året var det helt klart Morgan Alling.


2 kommentarer:

Sommarlyssnaren sa...

Kul! De jag längtar mest till är Christine Meltzer, Natasha Illum Berg, Per Holknekt, Andreas Lundstedt, Anette Norberg, Annika östberg, Eva Gabrielsson...Och jag älskar också att bli glatt överraskad! Min glada överraskning förra året blev Elizabeth Gummesson.

Mats sa...

Ja, Elizabeth var bra. Kom när jag tittade igenom våra recensioner nu att Roger Wallis, som jag inte skrev om förra sommaren, var väldigt bra.

 
Blogg listad på Bloggtoppen.se