söndag 2 augusti 2009

Alex Schulman, 1 augusti

Alex Schulman vet jag vem det är, känner till och med igen honom. Men jag har inte alls hängt med i allt stohej kring honom. Tydligen var det en del som inte gillade honom när han bloggade. Dom tyckte han var dum, men det struntar jag i. Jag har inga som helst förutfattade meningar om andra.ätt

Alex Schulmans sommarprogram handlar om hans senaste år säger han själv, men jag tycker att han gör rätt många återblickar i historien. Mycket handlar om hans pappa, som givetvis enligt traditionen i sommarprogrammen är död. Hans senaste år har varit mycket turbulent. Separerat, träffat ny och fått ett barn och allt detta samtidigt som han skrivit en bok om sin pappa. Rätt händelserikt år.

Men är det intressant då? Tja, intressant och intressant. Det är ganska så gripande och trevlig lyssning. Alex Schulman talar lätt och ledigt, även om svåra ting och spelar dessutom rätt bra musik.

Innehåll
7 av 10
Berättarförmåga
7 av 10
Musikval
7 av 10
Totalupplevelse
7 av 10

Inga kommentarer:

 
Blogg listad på Bloggtoppen.se