lördag 8 augusti 2009

Jörn Donner, 7 augusit

Jörn Donner, undrar om det är han som givit namn till Donner Kebab. Han nämner inget om det i sitt program, tror jag. För jag lyssnade nog bara aktivt de första 10 minuterna sen gav jag upp. Han fick prata på medans jag åt frukost på balkongen och läste tidningen.

Det här är så fruktansvärt tråkigt. Får verkligen vem som helst sommarprata kan man fråga sig? Är det kanske dags att införa någon slags åldersgräns nästa år? Eller ska vi helt enkelt bara förbjuda gamla sura gubbar?

Innehåll
1 av 10
Berättarförmåga
2 av 10
Musikval
2 av 10
Totalupplevelse
1 av 10

2 kommentarer:

Maja sa...

Herregud vilken deprimerande läsning. Vet man inte vem Jörn Donner är ska man kanske inte leka kulturjournalist. Frukost klockan 13 säger ju allt, haha.. men varför inte skriva om sånt som ni begriper istället? Ett snabbt öga på era vanliga bloggar ger ju en vink om vad det kan vara.

Vänligen, Maja

Mats sa...

Deprimerande lyssning genererar inte spännande text. Och cem har sagt att vi leker kulturjournalister? Det har vi aldrig utgett oss för att vara. Ej heller har jag skrivit att jag äter frukost kl 13.

Vet man inte om att man kan lyssna på Sommar i P1 via Podcast eller för den delen kan se när ett inlägg är publicerat kanske man inte heller ska skriva syrliga kommentarer.

Vänligen Mats

 
Blogg listad på Bloggtoppen.se