torsdag 6 augusti 2009

Johan Eliasch, 6 augusti

Johan Eliasch, vem är det tänker nog de flesta. Jag som har lyssnat till hans sommarprogram borde nu kunna upplysa er om det, men fan vet om jag blev så mycket klokare. Han jobbar tydligen för Storbritanniens premiärminister med klimatfrågor. Men han jobbar tydligen också med sport.

Han berättar i sitt program om hur han varit den som tagit fram timglasskidan och den moderna tennisracketen. Mer än så registrerades inte i min skalle efter detta program Ganska menlöst och intetsägande med rätt tradig musik.

Innehåll
3 av 10
Berättarförmåga
4 av 10
Musikval
4 av 10
Totalupplevelse
4 av 10

2 kommentarer:

Anonym sa...

Jag lyssnade på programmet så jag vet vem han är. En skrytmåns utan både självdistans och självironi.

Anonym sa...

Må hända att han pratar om sina upplevelser, på ett sätt som för många kan uppfattas som störande i lilla landet lagom där ingen får sticka ut, men med hjälp av en politisk analys av klimatfrågan så har han en hel sel viktigt att säga. DEliberation för utveckling på folkets vilkor mm.

 
Blogg listad på Bloggtoppen.se