onsdag 15 juli 2009

Håkan Nilsson, 15 juli

Håkan Nilsson är lyssnarnas sommarvärd. Alltså den av de 10 kandidaterna som folket röstade på och ville höra. Jag kan helt ärligt säga att folket kunde ha gjort ett bättre val. Jag själv deltog inte i omröstningen, så jag kanske inte ska gnälla allt för mycket.

Håkan pratar om Ljusne, där han bor, och plinkar lite på sin gitarr. Han pratar om musik och om att han hellre skulle stanna kvar i Ljusne än att åka på en resa till Hawaii, som någon bjöd på. Han tyckte att det var fint så det räckte i Ljusne. Jag håller kanske inte riktigt med Håkan om det där. Det må så vara att det är fint så det räcker där man bor, men det är ju kul att uppleva något nytt då och då.

Håkan spelade dock en del bra musik i sitt program, två låtar med The Who och lite Young. Det väger upp, men inte så värst mycket. Pratet var rätt trist.

Innehåll
2 av 10
Berättarförmåga
2 av 10
Musikval
6 av 10
Totalupplevelse
2 av 10

1 kommentar:

Anonym sa...

Du kanske är en 08, då förstår jag hur jobbigt det måste vara för dig att höra nån prata om nåt utanför tullarna.
Håkan Nilsson

 
Blogg listad på Bloggtoppen.se