torsdag 9 juli 2009

Malin Baryard, 9 juli

Sommarpratare Malin Baryard
Foto: Sveriges Radio

Tycker man inte om hästar och prat om hästar ska man inte lyssna på detta.

Jag tycker inte om hästar och prat om hästar.

Malin Baryard var inte en speciellt bra talare. Hon är en duktig ryttare, det betvivlar jag inte. Men som sommarpratare var hon, för mig, oerhört ointressant. Det handlade såklart bara om hästar, ryttare och tävlingar.

Jag var nära på att ge upp och strunta i att lyssna. Usch...

Totalbetyg på Malin Baryards sommarprat: 2

2 kommentarer:

petra sa...

Då ska jag lyssna ;) Kan du inte lista topp 5 hittills så jag vet vad jag ska börja med bland mina podcasts som väntar?

Jesper Karlqvist sa...

Självfallet.
Top 5 enligt Jesper:
Roger Wallis
Nour El-Refai
Hasse Alfredson
Cecilia Frode
Sofia Jannok

Trevlig lyssning!

 
Blogg listad på Bloggtoppen.se