söndag 12 juli 2009

Jonas Björkman, 11 juli

Jonas Björkman pratar om tennis i en och en halv timme. För mig låter det som ljuv musik. Jonas Björkman har länge varit en av mina favoritspelare inom tennisen och det var väldigt tråkigt när han slutade förra året. Björkman har givit mig många härliga stunder med underbar dubbeltennis, framför allt tillsammans med Jan Apell som jag skulle vilja påstå är ett av de bästa och roligaste dubbelparen någonsin.

Men åter Jonas sommarprogram. Jonas berättar om sin uppväxt i Alvesta och om de tidiga åren på tennistouren. För en tennisintresserad är det mycket spännande att för höra om tennisens baksida och inre korridorer.

Jonas program är lättsamt och flyter på mycket bra. Musiken är kanske inte min favorit men speglar och kompletterar innehållet i programmet. Gillar du tennis eller är allmänt sportintresserad så är detta helt klart ett program för dig.

Innehåll
9 av 10
Berättarförmåga
7 av 10
Musikval
5 av 10
Totalupplevelse
7 av 10

Inga kommentarer:

 
Blogg listad på Bloggtoppen.se