onsdag 15 juli 2009

Håkan Nilsson, 15 juli

Sommarpratare Håkan Nilsson
Foto: Sveriges Radio

Så var det dags för Lyssnarnas sommarvärd. Det brukar vara intressant.

Men denna gången var det inte så värst spännande. Jag ångrar mig att jag inte själv röstat. För "Ljusne-Håkan" hade jag minsann inte röstat på. Fast det beror såklart på vad han sa i sin presentation. Men om han var intressant där så var han inte det i sitt sommarprogram.

Det pratades lite om Ljusne som ort, mycket om friheten man kan känna med en båt, bråkande MC-knuttar, husvagnar och musik. Och så spelade han några småsnuttar här och var. Som alla lät nästan identiskt.

Nä, ganska tråkigt var det. Känner man inte Håkan Nilsson personligen tycker jag knappt det är värt att lyssna på. Tyvärr.

Totalbetyg på Håkan Nilssons sommarprat: 3

Inga kommentarer:

 
Blogg listad på Bloggtoppen.se